ضرورت تاسیس کتابخانه و مراکز آموزشی و ورزشی در روستای نوار

آمار مطالب

کل مطالب : 7
کل نظرات : 2

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 9
باردید دیروز : 5
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 17
بازدید سال : 52
بازدید کلی : 14008

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان روستای نوار و آدرس navar-razan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 17
بازدید کل : 14008
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1




اوقات شرعی به افق رزن

-->
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : رضا فرخی
تاریخ : پنج شنبه 21 آبان 1394
نظرات

 

روستای نوار با جمعیتی نزدیک به 1800نفر ،دومین روستای پرجمعیت بخش مرکزی رزن ،از لحاظ فضاهای آموزشی ، فرهنگی و ورزشی ،متاسفانه جزء محرومترین روستاهای منطقه می باشد.( شاهد مثال ما همین بس که این روستا جزء دو روستای شهرستان است که ، دانش آموزان هنوز به صورت شیفتی در مدارس حضور می یابند . در سالهای گذشته ، اعتباری برای احداث فضای ورزشی روستا تخصیص شد ، که متاسفانه مانند اکثر پروژه های اجرا شده در دولت نهم و دهم ،بیشتر حیف و میل بیت المال بود تا فضایی برای ورزش و گذران اوقات فراغت .( فضای احداث شده این مجموعه در حال تخریب می باشد و  اکنون از زمین این پروژه ، برای انبار کردن محصولات کشاورزی و دامی!!!! استفاده می شود .)

مطالب بالا مقدمه ای بود بر این بحث که :در آستانه بیست و سومین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران قرار داریم .نهاد کتابخانه های عمومی کشور در سیاست جدید خود به منظور گسترش فرهنگ کتابخوانی در روستاها ، اقدام به تاسیس  کتابخانه در روستاهای بالای 1500نفر جمعیت به صورت حق انتفاع ( در این طرح مکان کتابخانه از طرف دهیاری ،شورای اسلامی و یا خیرین به مدت 10 سال در اختیار نهاد کتابخانه های عمومی کشور قرار میگیرد و تامین نیروی انسانی 1 نفر از بین دارندگان مدرک کارشناسی از خود روستا، تجهیزات ،شامل قفسه میز و صندلی ،کامپیوتر ،خط پرسرعت اینترنت  ، سهمیه ماهانه کتاب و مجلات و ....به عهده نهاد کتابخانه های عمومی می باشد ) نموده است .روستای نوار هم یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان است که شامل این طرح می شود . جا دارد همین جا از زحمات دهیار محترم روستا ،جناب آقای سیاحتی تشکر نمایم ،که تمام تلاش خود را برای تامین محل کتابخانه انجام می دهد . ولی انجام این کار از توان یک نفر خارج است .جا دارد ، اعضای محترم شورای اسلامی روستا ،فرهنگیان محترم و خیرین عزیز ،در این امر به صورت جدی وارد شده و مقدمات تاسیس این مرکز فرهنگی ( که نقش بسیار ویژه ای در تامین اوقات فراغت ،کمک به انجام تحقیقات درسی و ..... دارد) فراهم نمایند .



تعداد بازدید از این مطلب: 206
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








این وبلاگ به معرفی و اخبار روستای نوار از توابع شهرستان رزن - استان همدان و تحولات اجتماعی جامعه می پردازد .امیدواریم مطالب ذکر شده در این وبلاگ بتواند مفید واقع شود .


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود